torsdag 20 december 2007

Torsdag

Packningen är i STOR gång , det ser inte trevligt ut hemma hos oss just nu, lådor överallt, papper överallt, kassar överallt, kläder överallt .. ja, allting överallt! Man ser knappt golvet haha . Alltså när vi packar och så, vi hittar saker som man kanske inte sett på flera månader, typ kläder som jag letat efter som en dåre. Det kan vara vad som helst, allt hittar vi nu. Ska bli otroligt skönt att få en 3:a sen, kommer ha hela 81 kvm att breda ut mig på haha :D

Idag har det inte hänt mycket, vi var nere på stan med calis för han skulle köpa julklappar och så. Jag köpte även toalett borste, tvålpump, tandborste"hållare", tvålkopp och nån mer mugg grej som ska va inne på toan sen. Det var fint, och billigt.
Vi var även inne på lampaffären för att kolla om min lampa kommit in än, men nej det hade den inte. Den hade tydligen skickats från Kina idag(?) så den kommer efter jul ._.








FIN DEN ÄR :D :D










Det stora midjebältet, tröjan och klänningen tackar jag gärna ja till idag.





Inga kommentarer: