tisdag 5 februari 2008

Folk som inte lyckas..

Satt och tittade igenom lite bilder från ELLE-galan. En del såg riktigt bra ut och en del såg mindre bra ut ..


Här kommer lite bilder på folk som jag tycker kunde gjort bättre från sig

















Ser bara för mycket ut..






















Även FÖR mycket här också sen även hennes kinder? Det är inte påsk än om man säger så.



















Klänningen, skorna osv är det väl inget fel på. Men det finns verkligen inget fulare än när man har mörkare strumpbyxor än vad ens hud är. Hon kunde ha skippat strumpbyxorna tycker jag





















Klänningen är en stor miss i mina ögon


















Klänningen är tråkig, tråkig färg, tråkigt mönster men det jag stör mig mest på är hennes skor! Hjälp säger jag bara






















Tjejen har gör inga fel i mina ögon, och killens kläder är helt ok, men hans skor!? Big no no i mina ögon




Inga kommentarer: