lördag 2 februari 2008

Tråkig dag

Jösses vilken tråkig dag det är idag, snön bara vräker ner, det är inget bra på TV, det är stökigt här och allting är bara tråkigt. Tror tillochmed att katten tycker det är en tråkig dag, fast han försöker äta gurka som ligger framme.

Vad är dagens vill-ha-idag då? Ingenting faktiskt, än så länge. Konstigt, jag som alltid brukar vilja ha nånting. Brukar alltid låta så här hemma hos oss "Adam, titta på dom här skorna. Adam, titta vilken fin!" Men ingenting idag faktiskt. Är väl för att det är en så tråkig dag.

Igår fyllde calis 20 år, grattis till honom!
Usch vad gamla vi börjar bli, 20 år. Det fyller jag i juli. 20 år liksom, jag var ju nyss typ 13 år.
Jag anser det som så här, man fyller 20, sen går livet utför. Man jobbar på samma jobb dag in och dag ut. Man gör samma saker, man börjar få rynkor, man betalar samma räkningar samma dag, man känner att man inte orkar samma saker som när man var 16 år.
Nej usch, jag hoppar gärna över min 20-års dag och fortsätter vara 19 år :)


Inga kommentarer: