måndag 11 februari 2008

Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Skönt att komma hem, men det var kul att hälsa på mamma och pappa också.

Nu är Adams mamma här, hon stannar tills på torsdag. Trevligt med sällskap!
Idag har vi irrat runt i stan, vi åkte verkligen runt i cirklar tror jag haha.
Men sen anlände vi till IKEA, där handlade vi lite småplock, jag köpte även en skjorta på Gina Tricot, den kommer det bild på sen.

Just det, när jag gick på stan i Skövde och väntade på att vi skulle åka så träffade jag Lisa, det var kul att träffa henne. Hon var hes och hon köpte en snygg svart klänning på Gina Tricot.

Nu ska vi snart äta, skriver kanske mer sen. Blir kanske lite dåligt bloggande dom här dagarna nu, man måste ju vara social :)

1 kommentar:

Anonym sa...

åh det var grymt kul att träffa dig :D blev överlycklig <3 Snart kommer jag och hälsar på :) hälsa adam :) puss puss <3