fredag 25 januari 2008

Asos

Sitter här och har lite vill-ha-begär från Asos. Men men, har man inga pengar som har man inte. Eller, vi har pengar. Men jag har hellre dom till mig och Adam så vi kan äta gott och så :)




Älskar verkligen den vita t-shirten med väsktrycket, hur söt som helst!
Sen lite smycken ..



Ett halsband med bokstaven J har jag letat efter länge, fanns på Glitter för några år sedan, men då tyckte jag det var fult som attan för att ALLA hade det. Nu är det ju ingen som har det så nu kan jag ha det haha. Halsbandet med eiffeltornet är ju bara för sött.

Idag har det inte hänt nånting, som vanligt då. Adams bror fyller 18 idag, grattis grattis till honom.

JUST DET! Jag ringde till han på Shell då, och jag ska träffa han nästa vecka! Han lät väldigt positiv och intresserad, så vi får hoppas på det bästa. Men vill ändå inte ha för stora förhoppningar för då blir jag bara besviken. Men ih, jag vill verkligen ha ett jobb nu.

Nu ska jag gå och mysa med mina finaste Adam och min mysigaste lilla kisse :*

Inga kommentarer: