torsdag 24 januari 2008

Trött..

Nu är jag trött. Vill bara sova, ska göra det strax också. Har hemlängtan, usch det har jag verkligen nu när jag tänker efter ._.
Får se om jag åker med Adam när han ska hem i några dagar.

Idag ringde mamma mig och sa att en arbetskamrat till henne hade släktingar i Linköping som "ägde" Shell eller nåt sånt, och han skulle ringa till honom och kolla om jag kanske kunde få jobb där. Vore så himla skönt om jag fick det. Helst vill jag ju ha jobb i nån skoaffär, men jag tar ju vad jag får :) Sen när jag fått ett jobb kan jag fortsätta leta och vara lite kräsen då.

Fick ett par skor av Adam idag också, ett par som jag redan har fast i lila färg fick jag. Det var snällt <3>
Sen vann jag ÄNTLIGEN H&M koftan på tradera <3





Nej nu går jag och lägger mig, uäh känner mig nere eller nåt, kanske bara är trött?
Tips på att få mer energi?

Godnatt :*

Inga kommentarer: