onsdag 16 januari 2008

Tjat tjat tjat ..

Tjat har det varit gott om här hemma senaste timman , jag och Adam har lite olika åsikter om vad som är värt och inte värt. Jag tycker att det är otroligt ovärt att han skaffar en mobil för 7000 när han har en fullt fungerande, och han tycker det är totalt ovärt att jag köper en laptop.

Men jag viiiiiiiill ju ._.

Den är ju så fin, och jag anser att jag behöver den. Aja, jag får väl vänta med det då. Suck.


Aja, iförrgår beställde jag kläder, och det behövdes för att göra mig glad.
Detta beställdes :















Tunika - Ellos
Shorts - Ellos
Top - Ellos (Egentligen ville jag inte ha den, men man var tvungen att beställa för minst 200 -_-)
Paljettklänning - H&M (YES! äntligen fick jag den)



Idag kollade jag också på klippet på kanal 5, Vakna med the voice, där Elin Kling var med. Och ÅH hon kan ju aldrig misslyckas. Hon lyckas verkligen med ALLT hon tar på sig, hon hade på sig den röda mysiga tröjan från Glitzy som jag SÅ måste ha.







Titta bara på den. Ändå så enkel men ändå så söt.
Det vore otroligt snyggt att ha den till att par ljusa jeans och ett par vagabond ankelskor jag vill ha.













Nu ska vi tjata lite till på varandra om vad som är värt eller ovärt. OCH ALLA VET VAD SOM ÄR VÄRT=Rosa Laptop


Tjingtjing!

Inga kommentarer: