måndag 28 januari 2008

mhm ..

Lite dålig bloggning av mig på senaste.

Jag är verkligen jättesugen på att åka hem i nån dag eller så, men vet inte om jag får för Adam eller inte. Blir lite jobbigt om vi båda ska åka ner för då måste Kira med också och då måste jag sova hos pappa eftersom ingen annan kan ha Kira hos sig.
Usch det är så jobbigt att bo så långt bort från alla andra. Jobbigt att inte bara kunna ringa och fråga om man ska träffas på stan eller nåt. Eller bara åka och hälsa på.
Nu måste man planera och det kostar pengar och blä.

Idag vill jag ha denna kjolen från Stylein och denna vårkappan från Ellos



2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det här vad man kallar en modeblogg? Vart kommer din fascination för kläder ifrån, förresten? Helt sjukt, ju!

Anonym sa...

jag ska komma till dig snart, <3