fredag 18 januari 2008

Fredag

Fredag, och vad gör man? Jo, sitter hemma. Men ja, så blir det väl iofs om man nyss flyttat till en stad där man inte känner en människa.
Jag och Adam har för övrigt bestämt oss för att vi ska flytta till centrum inom ett år, visst vi trivs väl i denna lägenheten. Men lägenheten är så dassig på nåt sätt, och sen är Ryd inte direkt det roligaste området att bo i kan jag tala om.

Men det är inget bestämt att NU ska vi hitta en lägenhet, utan vi tittar lite smått och så.

För övrigt så kom min paljettklänning från H&M idag, and I love it!














Sen så sitter jag här och har lite kärlek till Vagabond skor med kilklack, love them!





Titta på dem alltså! De vita med silver och de röda med rosa är helt klart mina favoriter. Om nån för övrigt skulle ha ett par till salu, sälj dem till mig. Jag köper direkt.

För som alla vet, så har jag ju en liten förkärlek till skor <3


Inga kommentarer: