söndag 20 januari 2008

Lista

Den här gör jag gör Emelies skull, för hon tyckte att jag BARA hade inlägg om kläder osv ..

1. När gick du upp idag?
Jag vaknade massa gånger, men jag gick väl upp runt 13.00?
2. Diamanter eller pärlor?
Tycker nog att båda kan vara fint, beror på hur det ser ut i övrigt.
3. Senaste filmen du såg på bio?
Det var nog nån Beck tror jag.
4. Favorit-TV- program?
Glamour
5. Vad åt du till frukost?
2 sådana där mackor man gör i ugnen, inte varma mackor utan typ frallor.
6. Vad är ditt andranamn?
Elisabeth
7. Din favoritmat?
Fransk fiskgratäng
8. Vilken mat gillar du inte?
En hel del :)
9. Favoritchips?
Lättsaltade dom där från OLW
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Ingen aning
11. Vilken bil kör du?
Ingen
12. Favoritmacka?
Är inget fan av mackor direkt ändå ..
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?
Oärlighet
14. Vilka är dina favoritkläder?
Just nu? Min paljettklänning
15. Om du fick åka vart du ville på semester?
New York på shoppingtur
16 Favoritklädmärke?
Vagabond
17. Var vill du dra dig tillbaka?
Ingen aning
18. Favorittid på dagen?
kvällen
19. Var är du född?
KSS i Skövde
20. Vilken är din favoritsport att se på?
Jag tittar aldrig på sport, såvida man inte kan se Robot Wars som en sport HAHA
21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca cola
22. Fotboll eller ishockey?
Ingen
23. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr
24. Vad ville du bli när du var liten?
Vet inte riktigt, prinsessa säkert
25. Bästa barndomsminnet?
När mamma sa att gud hade straffat mig för att jag var elak mot Emelie HAHA
26. Varit i Afrika?
Nej
27. Nånsin rullat in någon i toapapper?
nej
28. Varit med om en bilolycka?
Nej
29. Favoritdag i veckan?
Tycker dem alla är likadana
31.Favorit-snabbmatsrestaurang?
McDonalds ofc
32. Äger du en cykel?
Ja
33. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Jag skulle vända mig till ebay & tradera
34. Läggdags?
elva-tolv-ett
35. Senaste personen du delade en middag med?
Adam
36. Vad lyssnar du till just nu?
Alice In Videoland
37. Hur många tatueringar har du?
0

Inga kommentarer: